Tjänsteguiden tar hand om hela beställnings- och orderflödet, så att kunden kan slutföra sin beställing på webben. Beställningar skickas till de valda leverantörerna och ett bekräftelsemail skickas till kunden.
Förutom den beställningsinformation som kunden skriver in så läggar vi också till befintlig information om porten från Marknadsdatabasen till tjänsteleverantörerna.

Om stadsnätet vill ha en kopia på beställningen så fyll i aktuella epostadresser i Tjänsteguiden > Inställningar. Där kan också stadsnätet lägga till en hälsningstext till kunden som adderas i beställningsbekräftelsen (se Inställningar).
Som standard skickas beställningsbekräftelsen till kund från noreply@stadsnatsportalen.se
I Inställningara kan stadsnätet lägga till en egen avsändaradress om så önskas.
Som standard skickas beställningsbekräftelsen till kund från noreply@stadsnatsportalen.se
I Inställningara kan stadsnätet lägga till en egen avsändaradress om så önskas.

 Administrera
Administrera Formuläret
Formuläret Inställningar
Inställningar Nyheter
Nyheter Vanliga frågor
Vanliga frågor Paketkampanjer
Paketkampanjer 
				 Lägg till artikel
 Lägg till artikel Lägg till lokal artikel
 Lägg till lokal artikel