Hoppa direkt till innehåll

Supportloggen

Supportloggen är vår viktigaste och bästa servicefunktion. Närhelst en Atlas-användare stöter på ett problem, en bugg, något som inte fungerar som det ska, kör fast eller får en idé till en förbättring. Då klickar man på Supportikonen på sin webbsajt och skriver in sitt ärende. Det dyker upp automatiskt i vår ärendelista på våra monitorer och vi svarar så snabbt vi kan.
Supportloggen är ett ärendehanteringssystem vi byggde för att få ordning på supporten. Innan var det epost, telefonsamtal, SMS, mobilsvar med mera. Löst hängande frukter som ofta ramlade mellan stolarna. I supportloggen sparas allt, vi kan kommentera och föra en dialog tills ärendet är löst. Både vi och kunden kan när vi vill gå tillbaka till det. Allt sparas och logistiken är perfekt. När vi svarar så skickas ett mail till frågeställaren med en länk till ärendet.
När du är inloggad på din webb hittar du Supporten via Hjälpknappen.