Support handlar om tillgång till information och hjälp samt snabba svar på frågor och problem. Här är våra viktigaste informations- och supportkanaler.
ATLAS UPDATE
Informerar löpande om förändringar eller nyheter i de olika modulerna. Atlas Update skickas till alla som har regist-rerade rättigheter till de modulerna som informationen handlar om.
SUPPORTLOGGEN
Den finns alltid nära till hands när du vill skicka ett supportärende. Det kan handla om handhavande, buggar och fel eller idéer och förslag till förbättringar. Svar aviseras via e-post.
DOKUMENTATION
Tillgånglig dokumentation uppdateras löpande och finns tillgänglig online i systemet, organiserat efter de olika modulerna som är installerade i din webb.
SERVICE OCH AVTAL
Här har vi samlat alla de avtal vi tillämpar som gäller våra tjänster. Det är allmänna bransch-avtal samt specifika avtal för service och drift.
FRÅGOR OCH SVAR
Här finns de vanligaste frågorna vi får som är av allmän eller teknisk karaktär. Du kan också skicka in dina frågor direkt till oss.
UTBILDNING OCH WORKSHOPS
Vi genomför ofta grundutbildningar i Atlas CMS, men även workshoppar om profilering, marknadskommunikation eller specifika webbnära frågor.