Tjänsteguiden tar hand om hela beställnings- och orderflödet, så att kunden kan slutföra sin beställing på webben. Beställningar skickas till de valda leverantörerna och ett bekräftelsemail skickas till kunden.
Förutom den beställningsinformation som kunden skriver in så läggar vi också till befintlig information om porten från Marknadsdatabasen till tjänsteleverantörerna.
Om stadsnätet vill ha en kopia på beställningen så fyll i aktuella epostadresser i Tjänsteguiden > Inställningar. Där kan också stadsnätet lägga till en hälsningstext till kunden som adderas i beställningsbekräftelsen (se Inställningar).
Som standard skickas beställningsbekräftelsen till kund från noreply@stadsnatsportalen.se
I Inställningara kan stadsnätet lägga till en egen avsändaradress om så önskas.
Som standard skickas beställningsbekräftelsen till kund från noreply@stadsnatsportalen.se
I Inställningara kan stadsnätet lägga till en egen avsändaradress om så önskas.